Bumblebee

En natt då man tänker

Kategori: Allmänt

Kära Humlan, inatt är det en natt då tankarna inte kan hålla sig borta. Jag kan inte somna utan att lyssna på musik, det blockerar min ångest som försöker tränga sig fram. Så "tyvärr" kan jag inte sova utan att höra pianots vackra toner.
Jag känner mig lite deppig. Inget gick som jag planerat, men det blir ofta så just därför ska man inte planera varje steg man tar, man måste lära sig att lyssna på sin magkänsla. Jag har fått varit med om många prövningar och fler blir det säkert, men jag är inte ledsen för det. Allt handlar om hur man hanterar det när de väl kommer och så får man inte glömma dom som står bakom en. Allt kommer ordna sig Humlan!

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Förlåt för supersent svar! =(
    Det är inte så bra, du kan kolla min blogg nu, om vad som hänt.. =/

    2012-09-04 | 22:41:36
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: