Bumblebee

Alone

Kategori: Allmänt

Kära Humlan, hösten har verkligen slagit till stort. Det blir mörkt redan vid sex och man känner att så fort solens varma strålar har försvunnit så smyger sig kylan fram och man inser att den tunna blusen och skinnjackan inte räcker till längre men såklart upprepar men detta misstag tre till fyra gånger till för att vara helt säker på att sommaren är över.
Åhh Humlan jag längtar till julen så himla mycket! Att få pynta och baka julgodis är något efterlängtat. I år ska jag dessutom försöka mig på ett pepparkakshus. Blir alltid så förbannad och så lyckas jag alltid brännan mig på det jävla sockret MEN detta år ska det inte bli något sådant! Längtar tills jag kan köpa allt! Fast man kanske ska fokusera på allhelgona istället...?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: