Bumblebee

Yeah..

Kategori: Allmänt

Humlan... Det var ett tag sen, men livet ser annorlunda ut nu! Har fått otroligt mysiga nya vänner. Helt sjult vad man kan komma att lite på någon så pass fort, det är nästan en magisk känsla. Just nu älskar jag tillvaron, men än finns det problem. Mitt förflutna jagar mig fortfarande, det känns som att jag inte kan bryta mig loss hur mycket jag än försöker. Jag behöver någonting men jag vet inte vad. Jag hade en grej som brukade hjälpa mig och det var att fotografera... Men jag har tappat det. Min gnista är borta och jag har tappat känslan att hålla i en kamera. Försökte fota min katt, men det gick helt enkelt inte. Vet inte vad felet är och jag hoppas att jag får tillbaka mitt sug att fota för jag behöver den! Det var allt Humlan, hopps du inte fryser allt för mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: