Bumblebee

4/2-2013

Kategori: Allmänt

Humlan du vet när man öppnar upp sig för någon och det bara känns...Rätt? Men när man ändå börjar fundera på om det var det smartaste draget, för mig blir det så att jag börjar känna mig osäker för då vet den personen dom känsliga sakerna i ens liv och man blir mer involverad i varandra. Jag ogillar starkt att berätta mina svaga sidor för någon, för jag vill inte att den ska tycka synd eller se mig på något annat sätt. Och det blir ofta så att folk frågar mig hur jag kan vara så glad när jag gått igenom så pass mycket, och det är just för att jag inte vill visa dom sidorna för vem som helst. Jag är väldigt bra på att dölja hur jag mår, men när jag är ensam så släpper jag ut allt, kanske inte så bra att stänga innen allt men det är så jag har gjort dom senaste åren och det är svårt att bryta det mönstret. Det är en grej som jag har svårt för... när saker ändras. Jag får nästan damp och blir helt galen om något har ändrats och det inte känns rätt. Haha jag behöver grov hjälp. Nej du älskade Humlan, ska nog ta och sova nu vi får talas vid senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: