Bumblebee

13e september 2012

Kategori: Allmänt

God dag kära Humlan. Nu känner man att hösten är här och mina smultron har börjat mogna, bättre sent än aldrig eller vad säger du? Nu ska du får höra vad som hände i hegen! A ropade in vår katt på lördag kväll. Som nästan alla kvällar. Men denna gång hade katten min en liten present, en levande present. Om det inte var den minstaste lilla mus katten kunde hitta, och om inte den lilla musen sprang under kylskåpet och var kvar där natten lång så skulle jag inte sitta här och berätta om mitt spännande liv, men tyvärr slutar denna saga inte gott då den lilla musen fick dö en mycket blöt död då A hittaden den på undervåningens toalett, om den levde eller inte förtäljer inte sagan oss kära Humlan, men ack så tragiskt så fick toalett göra sitt jobbet med att föra den vidare. Ja.. Det var min helg. Så för att hylla den lilla musen så lägger jag in tre bilder som får oss alla på bättre humör plus en liten sång som inte har något att göra med denna historia.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: