Bumblebee

sista augusti 2012

Kategori: Allmänt

Kan du tänka dig Humlan? Idag är det sista augusti, vi kommer aldrig vara med om sista augusti 2012 igen! Helt fascinerande. Ska man säga att det här är vår sista sommardag? Med dryga 15 grader så känns det inte direkt skojigt att springa ut i en klänning och vinka av sommaren, allt jag har att säga är "brace yourself winter is coming". Det känns att denna vinter kommer vara kall och jobbig.
Igår var jag och A inne på systembolaget (alkoholfritt för min del), när A skulle betala och jag packa i så fick jag tydligen inte det. Jag vat tvungen att visa leg, bara för att packa i varorna. Har aldrig varit med om det tidigare. Jag har följt med min far jättemånga gånger utan att behöva visa leg bara för att packa i påsen, fast dom vill vara helt säkra på att vi inte skulle göra något olagligt. Det var de mest spännande jag har varit med om, pulsen ökande och hjärtat slog som en rockkonsert, jag tror nästan att jag fick en kick av det! Åhhhh jag kände mig levande för första gången! Jag tror jag ska gå och göra det mot mig själv, vilken livsglädje! Vi hörs senare kära Humlan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHA du är bäst asså din blogg gör mina dagar

    2012-09-08 | 12:21:32

Kommentera inlägget här: