Bumblebee

M

Kategori: Allmänt

Sitter och pratar med M via skype. Hon hjälper mig med vad jag ska göra nästa vecka och motivationen är åter igen på G kära Humlan (tack M!). Dagen har varit lite seg. Träffade Ria nån timme för att sen återgå till mitt spännande liv under täcket, hittade min kossa som har varit borttappad i tre dagar, så nu kan jag dricka färsk mjölk till frukost varje morgon! Annars har jag suttit och druckit te med mitt vackra sugrör, det är den nya trenden. Alla kändisar gör det! Jag drick med sugrör till allt! När jag borstar tänderna och ska skölja rent munnen, då kommer sugröret fram, när jag ska äta soppa kommer sugröret fram, dock måste man kämpa lite när det kommer bitar, då får man ta i riktigt ordentligt! Men nu kära Humlan ska jag återvända till min träff<3

Kommentarer

  • M säger:

    Tack själv kära vän!(!! etc.)
    Du får berätta om alla dina äventyr sen. :*
    Tror att efter det här inlägget får jag också hämta mina super-sugrör ;)
    <33

    2012-08-23 | 23:37:29

Kommentera inlägget här: