Bumblebee

Instängd..

Kategori: Allmänt

Det är precis vad jag är. I mitt egna hem! Så där satt jag i mitt kök och pratade med min bästa M. Plötsligt ringde mobilen. Vem kunde det vara som ringde mig om inte min bror som sa att han ska ha fest. Alltså där satt jag, äcklig och luktade sur mjölk men jädrar vilken fart jag fick! Diskade undan saker jag använt, poppade popcorn, gjorde o'boy och låste in mig på rummet. Så nu sitter jag här medans dom skriker och tror att dom äger platsen dom står på och lukten av alkohol tränger sig förbi dörrspringan. Tur att jag har M med mig, utan M hade jag inte klarat mig nu. Du är den bästa som finns <3 Så kära Humlan, jag tror att jag avslutar allt här.

Kommentarer

  • M säger:

    Jag ler som en björn (;]) åt de fina komplimanger du skriver om mig :3 Du är själv jätteBÄST och jag älskar dig så mycket! <33

    Svar: Och jag älskar dig för att du älskar mig :)) <3
    bumblebeee.blogg.se

    2012-08-23 | 00:30:57

Kommentera inlägget här: